Day 1

Bugün saat 13.30da kalktım ders olduğunu unutmuşum  1 saat yatakta oyalandıktan sonra kalktım kalkmadım mayışıklığım geçti bir saat derse baktım ya da bakmadım sonra sosyal medyaya baktım saat 17.00 civarı spora başladım 2 saat sonra bitmiş durumdaydım bir banyo sonra bakımımı yaptıktan sonra iftar için sofraya oturdum iftardan sonra balkonda Bi elimde çay dışarıyı izlerken aklımdan şu düşünceler geçiyordu:bu karantina aslında ban iyi gelmişti dışarının bu sakinliği hoşuma gidiyordu aslında beni rahatlatıyor ve Bi bana yaramıyor karantina bir çok şeye iyi geliyordu. Sonra odama geçtim elime telefonu aldım sörf yaparken Bi reklam yeni nesil bilgisayarları tanıtıyordu ardından kafamı sağa çevirdim ve 17 yaşındaki toplama bilgisayarıma baktım (aklımda deli sorular)... Neyse salona geçtim meyve falan getirdi annem Bi yandan Survivor Bi yandan meyve yerken zaman hızla geçiyordu bu gece de sahura kadar uyumayacaktım belki Bi film açar izlerim... 

Yorumlar